18 Şub 2013

Sevgili Elvan ın hatırına:))

KEÇE BAYKUŞ


Dükkanın en güzel yönlerinden biri de başta müşteri olarak gördüğümüz kişilerle sonradan arkadaşlığa dönüşen ilişkimiz....Onlardan biri de sevgili Elvan.İlk zamanlar iğne,yün vs.almaya gelirdi..derken bloglarımızı takip etmeye başladık.Daha doğrusu ben onun Harikalar Atölyesini takip eder oldum çünkü tembel bendeniz bolguma girip resim-yazı koymaya üşendiğim için Elvan hep aynı şeyleri görüyordu.Sürekli hadi yazı yaz-resim koy uyarılarından sonra kızcağız bloguma el atıp en istediğim şey olan küçük kutucukları da ekleyivermiş....cok mutlu oldum:)) Ellerine sağlık Elvancım-Harikalar Atölyesi....

2 yorum:

  1. Canım, çok utandım valla. Ama o güzelliklerden mahrum kalmak istemezdim , bence herkes o güzellikleri görmeli. Hadi bakalım yeni hedef "hergüne yeni bir post"
    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. tekrar cok tesekkurler sekercım..
    baslıyorum ınsallah "hergune bır post" olayına
    sevgıler

    YanıtlaSil