2 Mar 2013

Matruşkalar

Küçüklüğümden beri hep ilginç gelmiştir matruşkalar bana...İçiçe girmiş kızlar,rengarenk kıyafetler...Dukkan vasıtasıyla tanıdıgımız cok şeker biri daha oldu hayatımızda-Özgür  Sönmez
Çok yaratıcı bir kişilik,değişik ve her zaman  değerlendirilecek şekilde yaptığı keçeleri size tanıtmak isterim..Bu akşam matruşkalarla tanıştırayım sizleri...50*50  kalın veya ince plakalar halinde hazırlanan keçelerle hayal gücünüzü de kullanarak neler yaratabilirsiniz neler...Bu akşamın konukları olan matruşkalar annemin elinden çıktı-ellerine sağlık Gülden-
Plakadan matruşkalar kesilip  süslenip ne hallere dönüştüler.İster süs amaçlı ister iğnelik ya da lavantalık olarak kullanabilirsiniz

Hepinize güzel bir pazar diliyorum...

1 yorum:

  1. O yavruşklarla ben ne yapacağıma karar veremiyorum valla. İşin gerçeği kıyamıyorum sanırım onlara:)

    YanıtlaSil